poniedziałek, 28 kwietnia 2014

PINK COAT: I LOVE IT!























coat, handbag - ebay  |  pants - pull&bear  |  sunglasses - allegro 

















Kiedy tylko zobaczyłam ten płaszcz od razu go pokochałam, idealny krój, przepiękny delikatny kolor różu, bez namysłu wiedziałam, że będzie mój, jednak jak myślicie, że zobaczycie mnie teraz całą w słodkich pastelach od "stóp do głów" to będziecie w błędzie. Otóż tą różową perełkę postanowiłam połączyć właśnie z tymi klasycznymi kolorami: czernią i bielą. Wydaje mi się, że do śmigania na co dzień jest to bezpieczne połączenie oraz zestaw dzięki temu nie jest "przesłodzony". Ale jednocześnie, żeby nie było za nudno postawiłam na dodatki: okulary w odcieniu różowo-fioletowym, torebkę z ćwiekami w rockowym stylu i trampki, które dodały całej stylizacji troszeczkę sportowego charakteru. Zestaw wygodny i idealny na co dzień. :)







14 komentarzy:

  1. Love the coat. It's such a great colour :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, a płaszcz jest prześliczny :)
    pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w tym zestawie mi się podoba ale jednak torebka mnie powaliła, jest mała a genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszczyk :)
    świetnie wygląda w połączeniu z trampkami :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszczyk :]] pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje posty! Widać że wiesz czego chcesz w modzie! To dobrze rokuje na przyszłość bloga:) mam pytanie czy trudno było umieścić ten znaczek facebooka w górnym lewym rogu? trzeba było grzebać w kodzie html?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! A co do tego znacznika to ciężko mi teraz cokolwiek powiedzieć, ponieważ robiłam to dość dawno, ale z tego, co pamiętam musisz poszperać w ustawieniach fanpage, powinnaś tam znaleźć kod do wklejenia na bloga, właśnie w HTML. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cuuuudowny płaszczyk, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestaw! Płaszcz ma rewelacyjny kolor :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny płaszcz ! zresztą cały set jest świetny , prosto , stylowo i na luzie !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ten płaszczyk jest naprawdę piękny : ) Masz racje krój jest idealny .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.maaryclark.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idelany płaszczyk i takie połączenie <3
    UWIELBIAM :)

    Buziaki BB :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny płaszcz:*) świetny zestaw! pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń